STANDARD DE CALITATE - ISO 9001:2000

Organizaţiile practică acest standard pentru a asigura calitatea produselor şi a serviciilor în conformitate cu cerinţele clienţilor săi.


Certificatul ISO 9001 demonstrează că sistemul dumneavoastră de management al calităţii întruneşte toate cerinţele acestui standard internaţional.


Calitatea, mai exact calitatea proceselor şi a rezultatelor, este şi va fi întotdeauna un factor competitiv important, daca nu chiar cel mai important, fapt dovedit şi de existenta celor opt principii descrise mai jos.


Principii

  • Orientarea către client.
  • Leadership.
  • Implicarea personalului.
  • Abordarea procesuală.
  • Abordarea sistemică a managementului.
  • Imbunătăţire continuă.
  • Abordarea concretă în luarea deciziilor.

Avantaje

  • îndeplinirea politicii şi obiectivelor întreprinderii.
  • Castigarea increderii atat a actualilor cat si a potentialilor clienti.
  • Creşterea satisfacţiei clienţilor.
  • Adaptarea activă şi sistematică la modificările condiţiilor pieţei.
  • Satisfacţia angajatilor.
  • îmbunătăţirea performanţei.
  • Transparenţa şi eficienţa proceselor interne ale organizaşiei.
  • Evitarea erorilor în locul corectării lor.
  • Economisirea de timp şi bani.